CUPRINS
IOVAN, M., Sensuri şi semnificaţii ale culturii politice în secolul XXI; socializare şi aculturaţie politice ........................................................... 6 REGIS, R., Caracteristici ale culturii şi democraţiei consolidate. Aplicaţii în cazul României ......................................................................... 32 ŞTEFANACHI, B., Statul şi provocările globalizării: descentralizarea guvernării şi descentralizarea cunoaşterii ..................................................... 42 MATEI, O., Citizens of the 21th century and their expectations towards good and right in a democratic world ............................................. 52 MORCAN, O., Integrarea în şcoala de masă a copiilor cu deficienţe mintale ........................................................................................................ 61 MAIER, R., Implicaţii psihosociale ale stării de boală ................................. 79 LUPAŞ, A., Egalitatea de şanse pentru toţi – un deziderat al democraţiei ................................................................................................. 88 PORUMBĂCEANU, C., Politica agricolă comună a UE şi aplicarea acesteia în România .................................................................................... 95 Authors’ guidelines .................................................................................... 111
CONTENTS IOVAN, M., Senses and significations of political culture in the 21st century; political socialization and acculturation .......................... 6 REGIS, R., Characteristics of consolidated culture and democracy. Applications in Romania ............................................................................. 32 ŞTEFANACHI, B., The state and the globalizations' challenges: the governance and knowledge descentralization ............................................... 42 MATEI, O., Citizens of the 21th century and their expextations towards good and right in a democratic world ............................................. 52 MORCAN, O., The integration in the normal school of children with mental illness .............................................................................................. 61 MAIER, R., Psychosocial implications of state of mind ............................... 79 LUPAŞ, A., The equality of chances for all the citizens – a requirement of democracy ........................................................................... 88 PORUMBĂCEANU, C., The common EU Agricultural Policy and its application to Romania ................................................................................ 95 Authors’ guidelines ................................................................................... 111
|